Harry-en-Elly-return-to-Costa-Rica-2011.reismee.nl

Dag 8 en 9 El Mono Feliz, De blije aap.

Dag 8 en 9 El Mono Feliz, De blije aap.

Alweer 1 week voorbij !!

We waren weer heel vroeg op vanmorgen (5,45 uur) en zijn op tijd naar het volgend hotel gereden, een hotel aan de kust, ongeveer 3,5 uur. Onderweg geld gepint, getankt, en boodschapjes gedaan, sigaretten, drank en broodjes, kaas hebben we nog en pindakaas. We werden heel hartelijk ontvangen, eerst op ons gemak een drankje en dan naar ons hutje, het is weer een leuke cabina met zwembad en een klein keukentje en koelkast.

Bij aankomst voelde ik mee heel erg moe, gewoon niet normaal, smiddag toch maar naar bed gegaan en ja hoor, ik ook kotsen en overal spierpijn dus nu heb ik het te pakken maar ik geloof in mindere mate dan Harry.

Morgen, als alles goed gaat met mij vannacht gaan we een mangrove boottocht doen van een uur of 3, eerst om 7 uur ontbijt en om half 8 een uurtje rijden naar de tour operator, dus daar morgen meer over, met geluk zullen we van alles zien zoals krokodillen.

Daarna gaan we een indianen dorp bekijken en dan nog een optie om naar een waterval te gaan en anders naar de zee, die zit om de hoek, we zitten nu aan de Pacific (grote) oceaan en die is wel wat wilder als een paar dagen geleden aan de Carabian kant.

Er loopt hier een grote hond en een kat, genaamd Bertus en Tinus (BSA) Tinus de hond is een rottweiler en mist een oog, maar echt een schat, Bertus is een rode kater, die we in de meters hoge bomen hebben zien klimmen.

Morgen weer een berichtje.


Adios Harry en Elly

Pura Vida

Reacties

Reacties

'King

Zooo! Klinkt heerlijk...
Is Tinus meer een Stevie Wonder op 4 poten?
Wel erg vroege tijden hoor!
En 'anti-zeeziekte-pil' is handig voor op de boot El!
Anders wordt er niet steeds 'man over boord' geroepen maar 'hoofd over boord'.
Dan kun je nog geniet van de trip! Maar dat kunnen jullie wel!

Ik ga maar weer aan 't werk!

'King

Anja

Jeetje zeg hopelijk duurt het niet te lang dat ziek zijn balen.
Veel plezier!!!!!!!! Wat ik lees is zo leuk allemaal (behalve dan jullie ziek zijn) Dikke kus xxxxxxx

Herman/Yvonne

In het land der blinden is een-oog koning, dat zal die Rotweiler ook denken, die blijft. Pas op voor de krokodillen, die lijken rustig maar geef ze een kans en dan....Hopelijk is de ziekeboeg nu definitief leeg, El, zet 'm op. Deze reizen zijn de krenten in de pap. Geniet!

Francis

Bertus op de Norton en Tinus op de BSA...

O jee, moet ik ineens denken aan eind juli... spannend!

Neem je wat moois mee van de indianen voor me???
Veel plezier!
kussie
je zussie

jolanda

nou zeg maar wel genieten hoor
enne neem voor mij ook wat me van de indianen en veel foto's maken voor mij hoor

dikke kus jezus

Francis

Hahahha die Jo!!

Francis

En ook veel foto's voor mij, hoor!!!

xxx

zenk joe!!

a leuk hoor

gelukkig gaat het wat beter hoor ik .

met mij gaat het wel mooie dag van daag gelukkig doei ma xxxxxxxxxxxxxxx

Willem en Remi

Wat een belevenissen hebben jullie zeg!!Maar jullie zullen allebei wel weer opgeknapt zijn dus lekker doorgaan met jullie avontuur!!

anita nick max

hai broer en zussie,
niet zo leuk om ziek te worden daar,el hoop dat het bij jou ook snel weer goed gaat.
prachtig is het bij jullie en wat zien jullie veel echt super!
hele dikke kus van ons xxxxxxxx

Roy

Ach, zijn jullie beiden ziek geweest. Erg solidair van je Elly. Beterschap en veel plezier.

ma v-v- zalm

leuk allemaal hoor . dus met harry gaat het gelukkig wat beter . hoop voor je dat het niet net zo word , als hem . ik hoor het morgen wel . wat een ellendege douche heb jij . het water wil gewoon niet weg lopen .
maar ik red me wel . denk daar maar niet aan . vandaag gelukkig een warme dag , morgen een halve dag verders van de week weer =pet met een hoed op == erg he . geniet verders en tot horens , xx ma .

ma v-v- zalm

el, ik maak de wed jouster open . als je dat niet leuk vind , krijg je wel een nieuwe van me , ja .
ik heb er zin in . groet ma,, kussies xxxx

Francissy

Ha die ma!! Drink maar lekker op, hoor!! Anders krijgt ze wel nieuwe van mij!

El, alweer opgeknapt, hoop ik?

xxxxx

Ingrid Renaud

Hoi Har en El, Ik heb nu pas alles gelezen van jullie eerste week, maar wat heerlijk hè om zo te reizen en zoveel te zien. (memories)Ziek zijn is natuurlijk even minder maar hoop dat jij ook weer opgeknapt bent, El. Nou geef die krokodillen maar een kusje van ons en nog heel veel plezier! xxxRobert,Stasz,Milo en Ingrid

Nick

Heej! Klinkt leuk ben beniewd wat voor beesten je gaat zien met die boottocht! Wel jammer dat jullie ziek zijn zeg, is Harry wel weer helemaal beter? Nou beterschap iniedergeval! Ik heb gister mn prikken voor thailand gehaald, en was van het weekend in de ardennen geweest met mijn vader.

Groeten daar!
Neef Nick

Elly

Alles gaat goed hoor, beiden weer helemaal beter, dus we genieten weer.

Elly

Ad

Ja ik lees mee hahaha en gaat dar goed en hier ook hoor 21 to go laterssss

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!