Harry-en-Elly-return-to-Costa-Rica-2011.reismee.nl

Dag 14 en 15 Dos Palmas, dag van vertrek.

Dag 14 en 15 Dos Palmas.

We zijn vanochtend weer vertrokken naar ons laatste hotel Dos Palmas, na een lekker ontbijt zijn we op ons gemak gaan rijden. Onderweg zagen we allemaal mensen over een brug hangen en kijken dus wij ook kijken en opeens herinnerde ik me weer wat ik had gelezen op internet, is een hele bekende rivier met allemaal krokodillen en ja hoor daar lagen er een stuk of 25, echt leuk om te zien.

Aangekomen bij ons laatste hotel en ingecheckt, even wat gegeten, en nu even chillen. Morgen om 14 uur worden we naar het vliegveld gebracht waar we eerst een uit reis visum moeten kopen, wat altijd nogal druk is aan de balie, dus we gaan op tijd.

***

Dag van vertrek, het zonnetje schijnt, zal er wat van proberen mee te nemen, als alles goed gaat landen we dinsdag om 18,30 uur.

Leuk dat jullie allemaal meegelezen hebben en massaal gereageerd, vonden we erg leuk.

Ik doe nog een eind verhaal als we thuis zijn en zal dan nog wat foto;s en filmpjes toevoegen.

Harry en Elly.

Pura Vida ( het rijke leven)

Reacties

Reacties

miranda

ola costaricanen!
maak er nog een gezellig dagje/avondje van, je moet er dan weer lang op teren hoor!!
Have fun en goede terugreis!
dikke knuf,
mi.

'King

Het was mij een genoegen om deel te nemen aan jullie reisverhalen.
Ook mijn waardering is erg groot voor de entertainment tijdens deze regenachtige sombere werkdagen.
Daarnaast hoop ik dat jullie reis voorspoedig zal verlopen!

Hoogachtend,

Je liefste neef xx

j.vanheijst@tiscali.nl

Hoi El en Har, cheers!!!

Ohhh.. zit het er weer bijna op voor jullie!! Wat vliegt de tijd he?? Ik vond het enig jullie ervaringen te volgen!! Geniet nog lekker van jullie laatste avond en voor morgen ..... een hele goede reis terug naar het (nu) natte "Ollanda"!!

Groetjes,
MO

Yvonne & Herman

Tjee dat het nu alweer bijna voorbij is, jammer zeg!

Maar jullie hebben er weer een fantastische herinnering bij, en mooie beelden natuurlijk!

Geniet nog maar even, en een hele rustige reis terug naar het wisselende weer in nederland!

XXX-jes Yvonne & Herman.

Maxime

Zit jullie mooie reis er alweer bijna op
Fijne terug reis!

Tot snel xxx nicht maxine

Roy

Ja, aan alles komt een eind. Een cliché maar ook aan jullie reis. Maar zo jullie verhalen gelezen te hebben hebben jullie goed genoten, lekker hoor. Ben benieuwd naar de andere foto's. Welkom thuis. Hopelijk nemen jullie de zomer mee want die begint morgen hier. XX

Lucia

Elly ik ben pas net thuis en heb nog slechts dit berichtje van jullie geweldige reis gelezen maar ik kijk er naar uit alle verhalen woensdag te horen. Fijne terugreis en rust lekker uit. Tot woensdag! -x- Lucia

Anja en walter

Fijne reis geniet van het laatste dagje :-) dikke kus Anja

Nick

Gaat snel he zo'n vakantie! Nou het was leuk om jullie verhalen te lezen.
Nou goede vlucht in ieder geval en ik kom snel langs om even de foto's te bekijken en verhalen te horen.

Groeten daar!

Neef nick

ma.

nu , we hebben even gepraat met elkaar , en je weet wat voor weer het is geweest hier . en ik geloof je ., dat je zij wij sturen de zon al vast vooruit , voor wij thuis zijn .
ja echt ik zit in de zon te tapy , hopelijk blijf het morgen ook zo . is prettiger als je thuis kom , dan in de regen en wind . nou ik kijk naar jullie uit en zag op de laatste foto , dat je samen bruine armen had . nu tot morgen , de koffie sraat klaar . doei liefs van ma xxxxxxxxxxxxx

ma.

==type==

jolanda

hahha fijne terug reis
het is in iedergeval iets beter weer dan de vorige keer bij thuis komst toen lag hier sneeuw lol
nu is het afentoe zon meer regen maar zoals ma zie je zou de zon voor uit sturen
morgen begin de zomer lijkt nu nog herfst hahah
tot hoors en bedankt voor de fijne verhalen ik heb er van genoten

dikke kus jezus

Francis

Nou goeie reis en zal blij zijn als jullie weer veilig thuis zijn!
Maar jammer he, volgens mij kun je je wel een maand vermaken zo!
Die zon, die ma en jo zien, die heb ik nog niet echt gezien hoor. De zomer hier is voorbij..

Mooie lentedagen, zo fijn
Die achteraf
De zomer bleken te zijn...

Maar ja

kussie
je zussie

Willem en Remi

Nou,vandaag komen jullie weer thuis in het koude kikkerland!!Goed aankleden om geen kou te vatten hier,brrrr!!!Maar jullie nemen mooie herinneringen mee naar huis en dat is toch veel waard denk ik!Knuffels van Willem en Remi

luisa

que pura vidaaaa xD tot vanaaf

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!