Harry-en-Elly-return-to-Costa-Rica-2011.reismee.nl

Het is zover !!

Het is zover................taxi komt zo om ons naar Schiphol te bregen.

Surprised

We reizen via Madrid naar San José, Costa Rica waar we rond 15 uur CR tijd aan komen, maar het is daar 8 uur vroeger dus Hollandse tijd is het hier dan ongeveer 23 uur vanavond.

Yell

27 graden met af en toe een bui is de voorspelling dus dat klinkt goed.

Jullie horen nog van ons,

Harry en Elly.

Adios.

Anja

El en Har heel veel plezier en we zijn benieuwd naar jullie verhalen.
Dikke kus van ons en doe voorzichtig!!!

Jos en edith

Joehoe heeeel veel plezier en maak er wat moois van! We gaan jullie volgen hoor. Ennuh...een hele goede reis! Xx j en e

Ad en Els

Hey Luitjes,

Wij wensen jullie een hele goeie reis
Ontzettend veel plezier daar.
Schrijf maar mooie verhalen, dan genieten wij met jullie mee.

Xxx van ons

queenie

Helemaal vergeten jullie afgelopen zaterdag heel veel plezier toe te wensen en jullie te bedanken voor de hele gezellige avond ! Was zo druk met van alles en nog wat om het mijn kind naar de zin te maken dat ik weinig tot geen tijd heb gehad met de gasten te praten. Ik ga jullie volgen op het web en wens jullie alle plezier toe. Geniet ervan en maak veel foto's en films....... Dikke kus

'King

Heel veel plezier Har & El! Geniet ervan en ik blijf op de hoogte!

Gr. vanuit het koud bewolkte Amsterdam

Willem en Remi

Ga veel mooie dingen daar beleven!!!Heel veel plezier!!Doeiiiiiiii

Riet zegt, Ma,

van morgen 6 uur vertrokken met de taxi zacht weer . ze zal me op de hoogte houden . ben weer benieuwt,naarde avonturen van het stel
ik hoop dat de regen tyd snel voorbij is wegens de steek muggen. want het is wintertyd . groetjes en tot ziens
xxxxxxxxxx Ma

Caroline

Hoi Harry en Elly, ik reis met jullie mee naar Costa Rica.
Ik ben benieuwd naar jullie reisverslagen en foto's.
Heel veel plezier xxxxxx Caroline

Roy

Genieten!!!!! Heerlijk. Veel plezier en houdt ons op de hoogte. Xxxx

Franciska

Hoi Har en El!!
Nou zoals ze hier zeggen dus: it giet oan!!!
Heel veel plezier en avontuur en ik geniet mee via jullie verslagen!!
Goeie reis!
xxx

Yvonne & Herman

Tjee zijn jullie nu al vertrokken, wat gaat dat snel.
Heeeeel veeeeel plezier, geniet ervan en wij genieten mee met jullie reisverhalen.

gezellige (hopelijk niet vermoeiende) reis!!!

XXX-ies Yvonne, Herman & kids.

Marcelle

Hoi Elly en Harry,

Heel veel plezier!!! Ga jullie zeker weer volgen op deze site.

Misschien nog een aangenaam nieuwtje voor jullie....het weer in NL blijft voorlopig regenachtig..grrrrr. Was het nou écht niet mogelijk dat ik één koffer zou dragen voor jullie...zo jammer... ;-)

xxx Marcelle

Elly vanuit Dos Palmas,San José

Het regende flink toen we aankwamen maar de temperatuur was heerlijk zo;n graad of 26.

Herman

Terug naar de Blue Lagoon, tja, kijk uit voor alles wat prikt!. Blij dat jullie goed zijn aangekomen, El, nu mag ik wel reageren, vorige keer waren jullie nog niet weg!
Geniet van jullie dik verdiende vakantie.