Harry-en-Elly-return-to-Costa-Rica-2011.reismee.nl

We zijn er !!

Vanochtend om 6 uur vertrokken, om 8 uur zouden we gaan vliegen, we hadden ongeveer 50 minuten vertraging, dat zou normaal niet zo veel uitmaken maar wij hadden een overstap in Madrid van 1,5 uur, en moesten van één terminal naar de andere, dus het was rennen geblazen maar echt op een paar minuten na hebben we het gehaald.

Zitten nu in het vliegtuig en we zijn een uur of 6 onderweg van de 11,5 uur, we moeten iets omvliegen want boven de Cariben hangt een “thunderstorm'

Het vliegtuig is niet zo modern dus geen tv’s in de stoelen maar een paar grote waar je op een afstand kan kijken, we zijn veel te verwend !!

Vanochtend een email van onze eerste hotel gekregen dat ze ons komen ophalen dus dat is ook geregeld, straks op het vliegveld even ons geld wisselen en we zijn er klaar voor.

We zijn netjes opgehaald en hartelijk ontvangen, nog even hier zitten borrelen met de eigenaar en zijn felbegeerde jonge kaas gegeven samen met andere gasten en nog even een pizza naar binnen gewerkt, het vliegtuig eten is echt niet lekker, maar ja het was vulling.

Morgen om 8 uur komen ze onze auto brengen en dan gaat het avontuur weer beginnen, het word morgen van een lange dag rijden dus het volgende bericht kan even duren.

Leuk dat jullie allemaal reageren.

Adios, Harry en Elly

Francis

Nou, gelukkig goed aangekomen!! Als ik klaar ben met werken, brengen ze jullie auto, dus...
Goeie reis vandaag en we lezen jullie..

kussie
je zussie

'King

Controleer even of het kenteken goed vast zit!
Ja zal maar een stuk off-road moeten je je kenteken verliezen...

Rij voorzichtig!

herman/yvonne

Return to the blue lagoon, eindelijk, en deze keer niets voorbarig van mij, he El. Laat het relaxen beginnen.

jolanda

nou mooi
fijn dat jullie goed zijn aangekomen
ga er lekker van genieten

Willem en Remi

Gelukkig zijn jullie goed aangekomen!Nu lekker genieten en Nederland even lekker vergeten!!

Yvonne and the gang!

Mooi de reis achter de rug, en ook nog aan jullie conditie gewerkt, waar dat vliegen al niet goed voor is!!!!!
Lekker genieten verder en rij voorzichtig.

Groetjes van de Salletjes.

Roy & Jolanda

We wachten met spanning op de volgende gebeurtenissen. Geniet van al het moois er omheen. XX

annemiek en joseph

blij dat alles is goed gegaan hoop dat jullie het lekker naar jullie zin gaan hebben ik ben benieuwd naar de rest van jullie reisverslag!!

ma v-d-Zalm

ja, gezien , en op de telf gezien dat je het op het nippertje heb gehaald, he gelukkig . was zeker wel vermoeiend zo,n reis. ja, ik kijk nu pas dus ziet het iets later. maar gelukkig je bent er . je foto,s gezien . lijkt mij echt mooi daar . nou , ik zal het op de voet volgen . maar voorzichtig aan . ben gister avond naar haarlem geweest ,, jij weet waar . ze waren allen heel aardig . groetjes en tot horens.

Benthe

Ben hartstikke jaloers op jullie! Zitten hier bibber bibber met regen en 18 graden. Geen last van de Argentijnse aswolk? Mijn topo is niet zo bi het zou kunnen dat jullie daar duizenden km van af zitten...!
Leuke fotoos nog van Rodin zijn verjaardag!

Benthe

ps) Harry, je moet wel wat aan die witte benen doen!

'King

Haha! Dat combineerd toch perfect met dat witgestreepte shirt!
Dat heet nou mode Benthe ;)