Harry-en-Elly-return-to-Costa-Rica-2011.reismee.nl

Dag 4 en 5 - Van Tree House Lodge naar Guayabo Smoky Volcano Lodge. (GSVL)

Dag 4 en 5 - Van Tree House Lodge naar Guayabo Smoky Volcano Lodge. (GSVL)

Gisteren om 10 uur lagen we al op het strand, echt niemand te zien, echt zo vanuit een boekkie zo mooi, ook nog even Puerto Vieja ingeweest en een nieuw duizend dingen doekje gekocht.

( Zo;n dus strand doekje, badlaken, zweetdoekje,tafelkleed, je kan er van alles mee)

Heerlijk een “Love burger” en een steen oven pizza,aan het strand gegeten, tuurlijk met een Imperial biertje erbij !!

Ook gisteren middag heerlijk de jacuzzi aan laten zetten, kwam zo’n mannetje met een zak hout, die in de fik werd gezet met een spiraal erom heen waar het water doorheen loopt en zo werd de jacuzzi verwarmd, af en toe kwam het mannetje het water omroeren en hout erbij doen, maar moesten eerst 2 uur wachten voordat het warm was, het was heerlijk, begon al te schemeren. Hier in het keukentje heb je ook een smootie maker dus daar hebben we gebruik van gemaakt, ijsklontjes hadden we genoeg en fruit hadden we nog over van het ontbijt, scheutje rum erin, heerlijk. De WiFi verbindingen is een beetje traag hier en onze foto’s groot dus ik kan niet zoveel uploaden maar ik doe mijn best.

Vrienden hebben we genoeg hier, gisterochtend 3 grote hondenkoppen in de deuringang, schrok me rot, later nog een poesje die de melk heel lekker vond, ze heet Karina.

Nu eerst een twee uur durende toer door een Leguanen rescue stichting, waar we allerlei uitleg zullen krijgen van de leguanen, zal mooie foto;s opleveren. Daarna rijden we verder.

Guayabo Smoky Volcano Lodge (GSVL) ligt centraal gelegen in Costa Rica onder San José dus niet aan de kust. Het ligt hoog in de bergen dus kan s’nachts goed afkoelen, dus truitje aan, de rit zal ongeveer 4 uur duren. Daar willen we de “cheese making tour” gaan doen,mmmmmmmmm eigenlijk wil ik dat haha. Maar zoals de naam van het hotel zeg, zitten we vlakbij een vulkaan, de Turrialba, die willen we ook gaan bezoeken.

Maar later meer hierover……………………….

Pura Vida.

Harry en Elly

@ aan de witte benen wordt gewerkt!!

@ L&M sigaretten 90 cent.

@ Liter Rum 5 euro.

@ 32 graden (nog maar 1 buitje gehad)

@ everyday a bad hairday !!

@ Luisa, pindakaas is gevonden hoor !!

Roy

Wil je ons met het onderstaand lijsje jaloers maken, haha.

j.vanheijst@tiscali.nl

ohhhhhhh El en Har.. Heerlijk genieten daar!!! Ik wacht weer op jullie volgende verhaal!! Kijk 'm lekker zitten daar die Har!! Hahahah!!!

Groetjes,
MO

queenie

Oeps wat lekker allemaal.... heb iets gedaan waardoor jullie meer foto's kunnen plaatsen dus die willen we zien ook, ha ha ha.... Lekker hoor zo luieren en in een badje bubbelen in het avondschemer. Drankje erbij.....tja, dan is paradijs wel heel dichtbij.

'King

Rum 5 euro???!!! Doe mij maar 20 flessen!!!!!
Overigens betekend dat dat we in Nederland 5 euro aan accijns betalen voor 22 sigaretten.

Nou geniet er nog maar van want voor je het weet...
...kunnen er erotische momenten...................jacuzzi......
(en verdere invulling is voor jullie zelf)

Groetjes! xx

'King

yvonne & Herman

Gaaaaaffff dat ziet er zeker uit als een paradijsje, kunnen jullie het allemaal niet in de koffer doen en meenemen??

Zoniet geniet er dan maar 1000 % van!!!!

XX Yvonne & Herman.